Pocket Jaarverslag 2014

19 mei 2015

Het Stimuleringsfonds grijpt de publicatie van de resultaten over 2014 aan om de balans op te maken over datgene wat in de eerste helft van de beleidsperiode 2013-2016 is bereikt.

Aan de hand van een groot aantal voorbeelden worden ondersteunde projecten geïllustreerd. Van experimenteel onderzoek naar gebruik van zonnecellen in kleding tot een installatie die aanzet tot sociale interactie; van verkenning van verstedelijkingsproblematiek tot internationale festivals op het snijvlak van kunst en technologie.

De kracht van ontwerpen voor de toekomst
Ook presenteren we een agenda: de thema's waarover het Stimuleringsfonds de komende tijd het gesprek wil aangaan. Hoe moet het verder met dit mooie werkterrein? Vier essays bepleiten de kracht van ontwerpen voor de toekomst.

Ruimte voor de vrije geest
We kozen dit jaar voor een pocket jaarverslag om in je zak te kunnen steken en je onderweg door te laten inspireren. We sluiten deze editie dan ook af met een reeks blanco pagina's in de hoop dat die vrije ruimte uitnodigt tot het optekenen van nieuwe ideeën en verhalen.

Het pocket jaarverslag 2014 is te bestellen door een mail te sturen aan info@stimuleringsfonds.nl, o.v.v. Jaarverslag 2014, uw naam en adres. U krijgt het jaarverslag dan kosteloos thuisgestuurd.

Digitaal
De digitale versie van het jaarverslag is als PDF te downloaden via deze link.